воскресенье, 3 июня 2018 г.

Madden 25 trading system


Madden NFL 25 Guia de estratégia e dicas de franquia conectada O Madden NFL 25 está reintroduzindo o sistema de Carreiras Conectadas, fortemente aclamado, de seu antecessor, desta vez como Concessionário de Franquias. Para qualquer novato, esta opção de carreira absolutamente enorme pode ser intimidante por causa de tudo o que tem para oferecer. É fácil ser tentado a entrar diretamente na ação, mas se você estiver procurando por uma experiência de futebol competitiva, completa e legítima, você precisará trabalhar com paciência e passar pelo modo de franquia conectada de forma bastante sistemática. Madden NFL 25 Conectado Franquia Quando você inicia uma franquia conectada, você pode optar por fazer isso em multiplayer online ou uma carreira off-line. Curiosamente, você pode jogar o multiplayer de carreiras off-line, permitindo uma franquia cooperativa. Quando se trata de jogar online, você precisará criar sua própria Liga ou escolher uma já existente. As ligas podem ser públicas ou privadas, e o proprietário da Liga tem muitas opções em mãos. Uma vez que você configurou sua liga, você pode escolher ser um treinador, ser um jogador ou ser proprietário. Ser proprietário é uma nova adição, e por toda sua vastidão, bem, cobre-o completamente em um guia completamente diferente. Jogar como treinador Jogar como treinador é basicamente o modo de franquia clássico nas adições anteriores à série. Ainda foi cortado um pouco, tornando-o mais focado no aspecto do coaching, enquanto o resto do sistema de gerenciamento foi transferido para o modo Be an Owner. Isso não significa que você não estará ocupado, o coaching é um trabalho difícil e exigente, e você se encontrará reiterando as tarefas antigas, como a elaboração de jogadores, assinatura de agentes, gerenciamento de contratos de jogadores, negociação de contratos de encerramento e muito mais. Quando se trata da Franchise Conectada, o objetivo final do treinador é chegar ao topo do Hall of Fame, combinando a lenda imortal de Vince Lombardi como o treinador mais efetivo que já existiu na história do futebol. Depois de iniciar o modo Be a Coach, você terá a opção de escolher um treinador da vida real, uma lenda do Hall of Fame que você pode ter desbloqueado no Madden Ultimate Team, ou criar o seu próprio. Obviamente, a maioria de nós preferiria a última opção, mas nunca é tão ruim para ser o que eu faria se eu fosse sua posição. Backstory Criar um treinador a partir do zero exigirá um backstory e sua equipe. O backstory afetará ativamente e passivamente sua equipe e jogadores. Existem três backstories para escolher, nomeadamente Motivator, Strategist e Team Builder, cada um com seu próprio conjunto de vantagens únicas que o ajudariam na sua carreira. O Motivador é o treinador que todos os jogadores querem jogar. Ele tem a brilhante vibração inspiradora dele, tornando-o naturalmente atraente para agentes gratuitos. Como Motivador, você terá um desconto de 25 em pacotes que aumentam a vontade de um agente livre de assinar com você em uma determinada posição, e também um desconto de 25 em pacotes que impedem a aposentadoria de jogadores. O Motivador é uma boa escolha para um plano de longo prazo, mas se você quer resultados positivos imediatos, você pode querer considerar os outros backstories em vez disso. No entanto, a capacidade de convencer os melhores jogadores para jogar, e também em grandes descontos, é uma ótima vantagem para qualquer treinador. Estratégista: o estrategista é o verdadeiro mestre do jogo no campo. Sua capacidade de acelerar as habilidades dos jogadores através de custos de atributo com desconto faz dele um treinador sempre em evolução e confiável. Como estrategista, não só melhorará os atributos dos jogadores, mas você também ganhará mais experiência como treinador com descontos em pacotes do XP, Pacotes de comércio e Pacotes de Progresso. O estrategista é uma excelente experiência que a maioria dos usuários influenciará. A eficácia de suas vantagens é quase imediatamente perceptível, e manter seus jogadores atuando bem é muito fácil. Team Builder: The Team Builder é um backstory muito diferente dos outros dois, e suas vantagens são utilizadas melhor por jogadores Madden mais experientes. Como um construtor de equipe, você receberá mais pontos de busca todas as semanas, as negociações serão muito mais fáceis, e você poderá voltar a assinar jogadores com mais facilidade com 25 descontos em pacotes renunciantes. Como você pode ter deduzido das vantagens bastante sutis, a experiência do Team Builder é desafiadora, e sua eficácia só é vista se você planeja colocar muito e muito tempo em sua carreira de treinador. Esta é talvez a única peça de fundo que realmente pode tornar mais fácil para um usuário ter uma equipe fraca, trabalhar nela e transformá-la em uma que ganha todos os jogos e todos os campeonatos em que participa. Assim, é recomendado para os veteranos que são Procurando um verdadeiro desafio. Criando seu treinador Uma vez que você determinou o backstory e (daí) os atributos principais, você terá que criar seus looks de treinador. Se você tem um GameFace, você também pode usar isso, caso contrário, você terá que fazer com o que o jogo tem para oferecer. Lembre-se de que tudo o que você escolher aqui será final, então pegue seu tempo se parece importante para você. Depois de finalizar o rosto e o físico, você precisará selecionar seus livros didáticos ofensivos e defensivos, e também seus hábitos no campo (passivo, agressivo, etcétera). Essas opções também são permanentes, então você deve realmente considerar pensar sobre suas escolhas antes de finalizá-las. Seleção de equipe Depois de escolher uma peça de fundo, você será solicitado a selecionar uma equipe. A maioria dos jogadores irá automaticamente para as equipes que eles apoiam na vida real, mas é importante entender a correlação entre os jogadores da equipe e o treinador. Como treinador, você pode ser usado para certas formações, táticas e estilo de jogo, enquanto o time que você está usando pode estar acostumado com outro. Este conflito através das diferenças pode tornar-se problemático, com os jogadores perdendo a forma se não estiverem jogando de acordo com seu esquema. Assim, a escolha de equipes não deve ser tão intuitiva e natural quanto é, e você definitivamente precisará fazer compromissos de uma ou ambas as extremidades para obter a unidade global mais equilibrada. Como os antecedentes têm algum impacto no desempenho de suas equipes, diferentes equipes e seus playstyles podem ser associados a diferentes backstories. Algumas equipes podem funcionar melhor com um Motivador, enquanto outras se beneficiarão muito com o treinador do Team Builder. Claro, esta não é uma regra codificada, mas é certamente a seguir se você não tem preferências ou está procurando obter a melhor combinação possível para uma carreira forte e bem sucedida como treinador. Aqui estão as equipes categorizadas de acordo com o qual eles trabalhariam: Motivador: CAR, CHI, CIN, DEN, DET, HOU, KC, PIT, SF, TAM Estrategista: ATL, BAL, BUF, DAL, GB, NE, NO, NYG, NYJ, OAK, PHI, WAS Team Builder: ARI, CLE, IND, JAX, MIA, MIN, SDC, SEA, STL, TEN Objetivos do treinador Os objetivos são essenciais se você estiver procurando ganhar mais e mais XP, o que, por sua vez, Permitirá que você fortaleça os jogadores das suas equipes. Para ter uma olhada nos objetivos semanais, milhas e estações, você precisa acessar a caixa de Metas no menu Início. As metas semanais são tarefas menores que você precisaria realizar no próximo jogo, sempre que aplicável. Eles principalmente se preocupam em dar-lhe pequenas recompensas XP, e também dar-lhe uma ideia de métodos que você terá que usar para realizá-los. Embora esses objetivos não sejam altamente gratificantes individualmente, executá-los regularmente, permitirá que você ajude um monte de XP, o que pode ser gasto de muitas maneiras. Isso é importante, então você deve considerar assumir esses objetivos sempre que planeja jogar ativamente um jogo. Os objetivos da temporada são completamente diferentes. Estes são mais focados e altamente relevantes para o treinador que você escolheu ou projetou. Se você habilitar o Despedimento de treinadores, então você terá que olhar para esses objetivos de forma séria, ou você corre o risco de ser demitido se não o fizer. Basicamente, estas são tarefas que a equipe e a gerência esperam que você realize na temporada. Note que você não receberá recompensas pela realização desses objetivos individualmente, mas receberá uma recompensa acumulada no final da temporada. Os tipos de metas de temporada dependem do treinador e da equipe. Equipes e treinadores com baixo prestígio terão objetivos mais fáceis, enquanto as equipes de nível superior e treinadores altamente qualificados terão desafios. Milestones são mais como conquistas e troféus, exceto que eles lhe dão XP e Legacy Points. Eles são as coisas ideais para os mais completos cuidadores, mas alguns deles são estupidamente difíceis, de tal forma que nem sequer merecem os mais pequenos esforços. Para a maioria dos jogadores focados na construção de uma boa carreira, os marcos devem ser ignorados completamente. Deixe-se completar os que podem ser completados naturalmente, e considerá-los como bônus ocasionais. Além disso, os marcos não têm muito o que ver com conquistas e troféus, por isso é possível obter uma conclusão 100 mesmo sem eles. Os objetivos mudam e evoluem todos os anos, e, em média, ficam cada vez mais difíceis. Se você não está conseguindo seus objetivos sazonais para vários anos de jogo, a NFL tenderá a esquecer você mesmo se você tiver um anel do Super Bowl em seu primeiro grupo de anos. Atividades semanais Como treinador, você terá coisas para fazer todas as semanas do jogo. Madden NFL 25 Dicas de Franchise Conectada e Guia de Estratégia Essas atividades necessárias podem ser visualizadas na guia Minhas Ações. Uma vez que uma semana não é uma grande quantidade de tempo em Madden 25, a maioria das atividades pode ser simulada ou delegada à AI, que você se encontrará fazendo na maioria das vezes. No entanto, nunca é ruim para realmente participar manualmente para manter um bom controle sobre como as coisas estão progredindo. Jogadores de corte A lista de jogadores das estações regulares para o seu time está sempre limitada a 53. Durante o período da pré-temporada, você terá até 75 deles devido a movimentos fora de temporada. Isso significa que você precisará cortar alguns jogadores para voltar ao limite 53. Isso não é muito difícil de fazer, como muitos dos jogadores extras são preenchentes com atributos médios ou menores do que a média. A pré-temporada ainda lhe dará uma chance de descobrir algum talento oculto, mas, em geral, você gostaria de manter o melhor time possível. Pratique Enquanto praticar pode soar como algo que apenas iniciantes ou pessoas entediadas fariam, é realmente uma atividade semanal muito benéfica, como em Madden 25, isso também lhe dá XP. Independentemente do que você defina o relógio no jogo, os jogos de prática sempre permanecem como cinco minutos. Jogar uma prática de comprimento completo pode, portanto, ser um pouco longo, mas se você está procurando algum XP, eles são uma maneira excelente e regular de fazê-lo. Ganhar um jogo de prática ganhará 2000 XP, independentemente do cenário de prática. Perder uma prática ainda te mata 1000 XP, mas também lhe dará uma ótima idéia de onde suas mentiras são fracas. Consultas de pessoal Embora isso não aconteça todas as semanas, ocasionalmente você notará algumas solicitações de pessoal aparecer no menu semanal. Estes também incluem jogadores que as equipes de AI têm em seu bloqueio comercial. Você provavelmente estará ignorando a maioria deles, mas é muito importante manter um olho aberto para detectar o jogador ocasional de alto valor no bloco comercial. Os jogadores do bloco são muito mais fáceis de obter do que aqueles que não são. Além disso, se você estiver jogando com equipes de AI, sua oferta para o jogador sempre será priorizada acima dos outros. Esta não é a única consulta de pessoal que aparece, no entanto. Às vezes, os jogadores com contratos vencidos pedirem renegociações. Você tem a opção de aceitar, negociar ou simplesmente ignorar esses pedidos, mas muitas vezes essa demanda de renegociação é um determinante saudável do fato de que o jogador realmente quer jogar por você. Você pode renunciar aos jogadores que não estão pedindo renegociações em relação à sua última temporada também, mas isso muitas vezes irá liberar agências gratuitas se você não oferecer algo interessante. Você também pode comprar jogadores da agência gratuita, lançar jogadores em sua equipe e oferecer trades para qualquer pessoa a qualquer momento, independentemente de tal opção estar na lista de verificação ou não. Para trabalhar com sua equipe, você precisa ir ao time no menu superior e selecionar Melhorar a lista. Você pode acessar o Trade Center para obter opções adicionais para facilitar a localização de um jogador para atingir, ou mesmo tentar um comércio manual. Scouting Scouting é uma atividade extremamente importante em Madden 25 e, no modo de franquia conectada, não pode ser ignorado como a forma como era antes de Madden 13. Toda semana, você ganhará pontos de escoteamento para gastar em jogadores universitários. 8212 you8217ll verá as classificações gerais de Seus jogadores por posição. Isso lhe dá um alvo para seu escoteiro. Você pode gastar pontos de escoteamento nos atributos dos vários jogadores. A primeira vez que você gasta em um atributo específico, você só receberá uma nota de letra para isso. Na segunda vez que você gastar, você obterá números exatos. Então, se você desejasse gastar pontos para descobrir um jogador, diga, Agilidade, você primeiro obteria um grau e, em seguida, um valor numérico exato para o atributo depois de um investimento adicional para sua agilidade. Isso permite que você busque atributos específicos, então, se você quer um jogador com incrível aceleração e salto, você pode gastar pontos de busca nesses atributos e isolar os jogadores que têm boas classificações nesses atributos. Então, você pode finalizar um jogador para recrutar se seus outros atributos atinjam suas expectativas. Claro, isso não significa que você possa escolher qualquer um que você descobre é bom o suficiente. As equipes acima de você na ordem preliminar adquirirão jogadores antes de você, por isso não é saudável gastar a maior parte de seus pontos em um conjunto limitado de jogadores. Em vez disso, espalhe seus pontos de busca para picaretas cedo e tardia no rascunho para obter o melhor de sua fila de esboço no final da temporada. Jogadores de progresso À medida que você ganha o XP, você pode escolher progredir os atributos dos seus jogadores, gastando-o. Dependendo das configurações da Liga, você pode fazer isso semanalmente ou no final de uma temporada. A opção aparecerá em sua lista de verificação de qualquer maneira e você pode acessar o menu para gastar o XP adquirido em seus jogadores ou atributos e traços de seu treinador. Os traços para o treinador são mais a longo prazo, e são melhor progredidos em um método equilibrado de acordo com seu estilo de jogo. No entanto, cada atributo é importante, então você deve considerar investir de forma uniforme, mas dar um pouco mais de prioridade aos que mais lhe convieram. Comprar os pacotes para o seu treinador também terá um efeito indireto em sua equipe, então você deve considerá-los e fazer uma escolha sábia, bem pensada. Quando se trata dos jogadores da equipe, seu desempenho determinará quanto você ganhou XP. Prover e melhorar o seu jogador é um processo demorado, e se você tiver que fazê-lo semanalmente, você pode querer deixar o IA de vez em quando. É realmente melhor melhorar seus iniciantes e jogadores de nível superior, enquanto deixa o AI decidir pelo resto. Isso garantirá que você não acabe gastando 90 de seu tempo de reprodução atualizando os jogadores ao invés de jogar o jogo. Dia do jogo Depois de terminar com todas as coisas acima, será hora para o dia do seu jogo. Você pode prosseguir e jogar seu jogo através da lista de verificação. Claro, nem todos os jogos são inteiramente essenciais, então você sempre pode simular um jogo se sentir que precisa progredir mais rápido. Na verdade, você se encontrará jogando os jogos mais essenciais e mais duros e simulando todos os mais fáceis. Agora, todas essas foram suas atividades semanais, e você estará fazendo mais ou menos tudo isso para uma série de iterações, até você chegar ao horário de pós-temporada. Atividades de Pós-temporada Depois de ter tido seu ano estressante, seus jogadores terão tempo para descansar, mas infelizmente (ou talvez, felizmente), você ainda tem muito trabalho a fazer. Na fase de pós-temporada, você terá que preparar sua equipe para o próximo campeonato, com o uso de recursos como agência e rascunhos gratuitos. Re-Assinar Jogadores A própria pós-temporada é dividida em oito semanas, das quais sete estão preocupadas com a reinserção dos jogadores. O primeiro e talvez o mais longo passo será o gerenciamento da lista, que inclui a re-assinatura dos jogadores e a elaboração. Você só poderá reescrever os jogadores que estão no último ano do contrato. Note-se que não há barganha alguma vez desta vez, o que significa que você precisará atingir um bom negócio, ou o jogador caminhará para uma agência gratuita. Com isso em mente, você precisará decidir com muito cuidado quais jogadores manterem. A maioria dos principais jogadores, na verdade, tentará aproveitar isso, com altas demandas e tendo o máximo de dinheiro possível. No entanto, se você conseguir colocar suas mãos em alguns traços do Pacote de Contrato, você não deve se preocupar demais com essa questão. Às vezes, na verdade, é melhor deixar os jogadores ir e usar contadores novatos em vez disso. Você sempre pode assinar o jogador que você deixa passar da agência gratuita novamente, se necessário, mas os novatos tendem a ter uma curva de aprendizado rápido, portanto, nem sempre é uma opção ruim para deixá-los ir. Não seja tímido de deixar seus antigos jogadores irem. Claro, eles podem ter acabado de ganhar o SuperBowl, mas se eles estiverem envelhecendo, as chances são de que eles começarão a ser insuficientes, e você não quer pagar taxas elevadas por isso. Agência gratuita A agência gratuita na temporada é principalmente para preencher lacunas em sua equipe como uma emergência, então você só pode esperar tanto disso. Por outro lado, durante a pós-temporada, você pode usar a Agência Livre por cinco semanas e oferecer aos jogadores todas as semanas em um método de estilo de leilão. Ao contrário de algumas versões anteriores da Madden NFL, você tem uma quantidade infinita de tempo por etapa para fazer suas lances. Você pode determinar as habilidades, os salários iniciais e as demandas de cada jogador. A quantidade de equipes de lances para um jogador também está listada, então você tem uma boa idéia do que é a demanda. Os jogadores de agente gratuitos, no entanto, são bastante caros, e a maioria das vezes tem egos altos devido aos bons desempenhos que os levaram a tentar agência gratuita. É melhor olhar para o número total de jogadores, e a maioria das vezes pagando grandes montantes para um bom jogador com vários anos em sua carreira é uma boa aposta. No entanto, você sempre deve manter um olho em suas finanças, não tomar decisões que irão fazer você ir perto da falência. O calor da agência livre está em seu pico nos estágios iniciais, então às vezes é melhor aguardar um pouco até as semanas posteriores. Os jogadores também tendem a aceitar contratos mais facilmente à medida que as semanas passam e ninguém os comprou. Embora re-assinar os jogadores e cavar através de agências gratuitas é uma parte muito importante da baixa temporada, é importante não ultrapassar e se tornar um gasto de parto. Existe uma coisa muito importante. O Projeto Anual do Rascunho Anual é talvez a parte mais emocionante do estágio fora de temporada da franquia Be a Coach. Se você foi regularmente explorando e fazendo isso com diligência, as chances são de que o Rascunho anual irá com uma brisa. No entanto, se você foi preguiçoso, então boa sorte obter algo produtivo. O sistema de rascunho Madden 25 é muito bem elaborado, mas foi criado enquanto mantém o jogador veterano em mente. Se você não tem um plano de jogo a longo prazo e uma abordagem altamente identificada, você pode acabar fazendo coisas que serão um completo desperdício de esforço e tempo. O rascunho em si é composto por 7 rodadas de 32 picaretas cada. Cada equipe chega a ter uma seleção por rodada, e é feito em uma ordem reversa de vitória. Isso permite que as equipes de menor ranking tenham uma chance melhor na próxima temporada, e se você se encontrou desesperadamente como um deles, considere isso como uma boa chance de redenção. Agora, se você estiver navegando ao longo do ano, tudo irá convergir para esse ponto. Você tem uma boa idéia sobre quais são os pontos fracos do seu time8217 e, espero, você tenha devidamente rastreado os jogadores que anulam essas falhas. Quando for sua vez de rascunho, você terá 2 minutos em tempo real para redigir ou negociar. O treinador ativo pode negociar a negociação por baixo de sua escolha, olhar para o painel de tiro ou fazer a escolha dele. As restantes equipes que não estão no relógio não podem escolher livremente. No entanto, eles podem negociar a escolha do treinador que está no relógio. Por esse motivo, mesmo se você estiver brincando com a AI, você pode querer manter-se acordado durante toda a sessão de redação, caso apareça uma opção que você deseja negociar. Claro, isso pode demorar muito se você esperar os dois minutos para terminar, então, se você sentir que precisa apressar um pouco, você sempre pode ignorar o tempo restante, selecionando Avançar para a Próxima Escolha. Uma vez finalizada a redação, você assinará automaticamente todas as suas sugestões. Você pode realmente acabar com mais de 53 jogadores em sua lista, mas você sempre pode cortar os jogadores uma vez que a pré-temporada começa. Jogando como Jogador A carreira Be a Player é basicamente o modo de franquia conectada da Superstar antiga. O objetivo dos jogadores Conectado Franchise é superar a pontuação Legacy do jogador de elite na posição respectiva, e chegar ao topo do Hall of Fame. Madden NFL 25 Completo Conectado Franchise Owner Mode Impressions por pastapadre Postado 23 de agosto, 2013 às 10:00 da manhã. A mudança de nome para a Franchising Conectada é acompanhada por uma nova carreira na Madden NFL 25. Por algum tempo, o modo Proprietário parece ser o que determinará a maior parte do valor desta edição ano8217s na série pelo menos em Termos de novos recursos. O que se segue é uma execução da experiência do modo Proprietário. Simplesmente não havia tempo suficiente para analisar todas as características incluídas, mas isso representa uma visão geral de como o modo forma e seu potencial recurso duradouro. Cada pressão foi jogada em todos os jogos da temporada, bem como para o segundo ano e testando alguns recursos de forma independente. Confira o álbum FB para quase 100 screenshots e don8217m perca o registro completo das impressões gerais de jogabilidade, apresentação e modo que também aconteceram hoje. Ao iniciar a primeira coisa a escolher é o caminho da carreira. Proprietário, Treinador ou Jogador. Treinador e Jogador são os mesmos que foram encontrados no Connected Careers no ano passado. O proprietário acrescenta todas as funções executivas. Em seguida, vem criando o personagem (pode escolher usar o Game Face) ou escolher um jogador ou uma legenda de jogador ativo. Mais uma vez há backstories para escolher. Como proprietário, eles são 8220Former Player8221, 8220Lifelong Fan8221 e 8220Financial Mogul8221 8211 cada um tem suas vantagens e desvantagens. Selecionar a equipe para usar é seguido por todas as configurações que podem ser ajustadas para a liga. As franquias 8220Online8221 e 8220Offline8221 são essencialmente idênticas este ano em termos de características. A franquia executada aqui foi jogada com 10 minutos trimestres e o relógio acelerado funcionando até 18 segundos na dificuldade All-Pro, sem alterações feitas nos controles deslizantes. MODELO DO PROPRIETÁRIO CARACTERÍSTICAS ESPECÍFICAS Enquanto o modo Proprietário engloba tudo o que um treinador faz 8211, incluindo a reprodução de todos os jogos 8211, ele também adiciona novas responsabilidades. Isso inclui fazer declarações de mídia (o que só aconteceu três vezes durante a temporada), ajustando os preços de itens e mercadorias de concessão e contratando e demitido pessoal. Claro que também há estádios de renovação, construção de novos estádios ou deslocalização de equipes para outros mercados. Como os treinadores, os proprietários também têm um conjunto de metas a serem alcançadas. O que inicialmente fiz foi entrar na seção Finanças e diminuir os preços dos ingressos, diminuir o custo de futebolistas assinados Ryan Tannehill, aumentar o preço das mochilas Mike Wallace e Dion Jordan e aumentar o preço de alguns itens de concessão. Interessantemente melhor comida (provavelmente com margens melhoradas) pode ser oferecida quando as instalações de concessões de um estádio 8217s são altamente avaliadas. O objetivo que eu tinha com os golfinhos era construir um novo estádio ou, se houvesse algum tipo de resistência, movê-los para outra cidade. Não houve nada que me impedisse de começar um novo estádio que poderia ser construído para o início da próxima temporada. Este won8217t necessariamente é possível para cada equipe, pois as circunstâncias ditaram opções. Poucas semanas depois de escolher 8220rebuild8221, chegou a hora de escolher o estádio que seria construído a partir de 10 opções. Eu fui com um dos mais baratos (Basic Canopy). Considerando que a base de fãs de tempo justo permite que eles se queixem. Eles mostraram se a equipe está ganhando You8217. Veja nessas seções, também, um feed do fã Twitter, onde eles fazem comentários sobre preços, coisas que precisam ser melhoradas, ou neste caso, eles são críticos com a escolha do estádio. No segundo ano, abriu-se o novo estádio, que era bem limpo. Mesmo por ser uma das opções menores, definitivamente se sentiu especial. Uma coisa a notar é que parece ter um novo estádio significa que não há tiros mais robustos antes do jogo ou entre trimestres. É uma pena que o exterior do estádio nunca mais seja visto depois de visualizar a imagem usada originalmente para ajudar a selecioná-la. O relocamento é tratado de forma semelhante à construção de um novo estádio. Ao decidir se mudar (se a opção estiver disponível para a equipe) no início da temporada, a oportunidade será apresentada para escolher o destino. Existem 16 opções de 8211, incluindo Los Angeles, Portland, Irlanda, Inglaterra, Brooklyn, Toronto e Cidade do México, 8211, cada uma oferecendo seu próprio tamanho de mercado, personalidade e interesse de fãs. Cada cidade oferece financiamento para um estádio (maior tamanho do mercado significa mais dinheiro disponível para ele), juntamente com três opções para o nome da equipe e os uniformes que acompanham ou você pode ficar com os atuais. A escolha do estágio segue algumas semanas depois. A eventual mudança ocorre na próxima temporada. Em alguns testes, mudei os Oakland Raiders de volta para Los Angeles e mantive o nome dos Raiders em vez de mudá-lo. Eu também mudei os Rams para Portland e os fiz de Lenhador. Ao mudar o nome, você também consegue decidir entre três conjuntos diferentes de estilos de uniforme (tradicional, moderno e clássico). Simming à frente da temporada 2016 em uma franquia, a CPU Raiders, Rams e Jaguars haviam se deslocado novamente. Embora suas situações atuais tornem os candidatos a se mover, isso parece extremo. Bom trabalho da EA Sports para entrar no Estádio Levi8217s para os 49ers começando no segundo ano do modo franquia. Normalmente, algo assim é retido no ano em que é introduzido. Embora os Vikings também tenham sido mencionados no feed do Twitter ao sair do Mall of America Field, seu futuro estádio não está incluído, então eles ainda precisarão de um novo criado por um proprietário no modo. Os jogadores com alta capacidade de comercialização também podem influenciar e isso pode ser algo a considerar nas inscrições ou nos negócios. Quanto maior a popularidade e a personalidade de um jogador, mais a mercadoria vai se mover e eles podem afetar outros mensurables também. Não passei muito tempo analisando a influência que as mudanças feitas em todas as áreas do Proprietário tiveram nas receitas da equipe. Isso leva algum tempo para ter uma idéia de quanto esforço precisa ser implementado para monitorar as mudanças. Eles mais acabaram por se demitir no fundo durante a maior parte da temporada e entrando na baixa temporada, essas receitas começaram a entrar além do novo estádio. Os jogos de pré-temporada foram desastrosos no passado. O desligamento automático das unidades primeiro a segundo para terceiro resultou em jogadores de estrelas que mostraram back-up no campo mais tarde em jogos e arriscar feridas enquanto chutando e punting tornaram-se risíveis. Algumas mudanças parecem ter sido feitas para limitar a bagunça que estava sendo criada, mas eles ainda não são verdadeiros assuntos de pré-temporada. A primeira unidade joga no primeiro trimestre. Como no passado, a segunda unidade substitui os iniciadores após o primeiro trimestre, mesmo que seja no meio do disco. Todos os quatro jogos são tratados de forma igual. Os jogadores começaram a jogar mais tempo no segundo ou terceiro jogo da pré-temporada. Pelo menos agora, os jogos de pré-temporada não estão mais escavando os gráficos de profundidade, onde as coisas realmente começaram a ficar ruins. Kickers e apostadores são felizmente não trocados. Apresentação sábia, não há nada para indicar que é a pré-temporada. O comentário, a multidão e os gráficos na tela são iguais a um jogo de temporada regular. RESULTADOS DA TEMPORADA Foi um início difícil para o ano dos golfinhos. As lutas da linha ofensiva, aliadas a serem devastadas por lesões, pareciam que cada quintal tinha que ser combatido e arranhado. Na defesa, foi uma luta para impedir o QB opositor de converter terceiros. As coisas começaram a abrir-se no meio da temporada. O jogo de corrida começou a clicar com Lamar Miller emergindo como um go-to back, os receptores começaram a obter alguma separação, e Ryan Tannehill começou a bater Mike Wallace para grandes peças. Confira os resultados dos jogos abaixo. Em Browns 20-13 Perda em Colts 41-24 Perda vs Falcons 31-27 Vitória em Santos 26-21 Perda vs Ravens 39-28 Perda vs Bills 31-24 Ganhe em Patriots 44-17 Vitória vs Bengals 33-6 Perda em Buccaneers 29-21 Win vs Chargers 24-10 Win vs Panthers 27-10 Ganhe em Jets 41-23 Ganhe em Steelers 24-13 Loss vs Patriots 13-7 Ganhe em Bills 20-14 Win vs Jets 34-17 Ganhe 10-6 Regular Record da temporada. AFC East Champs vs Patriots Wild Card Playoff 13-9 Loss Sabia que seria difícil vencer os Patriots três vezes em uma temporada e que acabou por ser o caso. Se Tannehill e Wallace não tivessem ficado feridos e estivessem lá no final, o jogo poderia muito bem ter ido para o outro lado. LESÕES Há motivo para alguma preocupação relacionada a lesões. Na semana seguinte, meus golfinhos tiveram nove jogadores na lista de feridos. A equipe ficou um pouco mais saudável mais tarde na temporada, mas ainda haveria pelo menos algumas lesões em cada jogo. Às vezes, os jogadores retornariam mais tarde no jogo e outras vezes ficaram feridos por períodos prolongados. Não é tanto a taxa de lesões, mas a quem eles realmente se destaca. Os jogadores da posição de habilidade são atingidos com mais freqüência 8211 didn8217t vêem uma única lesão ofensiva contra linhagem 8211 e os mesmos indivíduos tendem a se machucar repetidamente ao longo da temporada. It8217s sábio para evitar o contato a qualquer custo. Eu fiquei cauteloso com Ryan Tannehill em toda a temporada 8211, limitando as opções de leitura, deslizando ou saindo dos limites em todas as oportunidades 8211 e ele ainda se machucou cinco ou seis vezes. Na verdade, a primeira vez que estava com ele estava no terceiro trimestre da temporada, e o que pareceu um golpe leve o nocauteou por quatro semanas. Através da liga dos jogos de simmed, as lesões pareciam estar bastante bem equilibradas. Havia uma grande variedade (não apenas lágrimas abdominais como era tão prevalente na demonstração) de tipos de lesões, bem como quanto à gravidade deles. Infelizmente, não há IR designado para retornar opção para usar em um jogador por temporada. Somente o IR regular está disponível, o que significa ficar pendurado em um jogador que estará no fundo da temporada na lista ativa e não terá a oportunidade de substituí-los por esse trecho. Este não é um grande problema para Madden, uma vez que os jogadores estão desativados para cada jogo e é raro que seja necessário qualquer pessoa no fundo do gráfico de profundidade. Ainda assim, teria sido um bom toque autêntico em franquia. Assim, os jogadores teriam listados como questionários8221 em uma semana. It8217s sempre interessantes para descobrir quais jogadores são desativados uma hora antes do tempo do jogo. Sometimes there are surprises. In Madden8217s franchise mode there is just no suspense. Player Progression, Scouting, Practice, and Trades The use of XP for upgrading players and coaches, scouting players for the upcoming draft, and completing practices for XP all appeared to be the same as last year. Values may have been altered but conceptually they haven8217t changed. Due to time considerations these elements were simmed most weeks. Seeking out trades either manually or through the trade block is easier to do given the changes to the menus but I did not have the time to test the fairness of the trade system. The CPU did make a few trades between themselves. PRESENTATION, COMMENTARY, ATMOSPHERE This is the area where Madden NFL 13 flatlined with the introduction of Connected Careers and sadly Madden NFL 25 has done almost nothing to improve from that with Connected Franchise. It8217s really disappointing that something so acutely lacking last year would go practically untouched and it severely damages the intended immersive nature of the mode. There are no on-screen graphics showing division standings or playoff race. The QB will get his stats shown upon entering the game the first time on occasion but I did not see anything showing season stats for other players or for the team. There is also no ticker or studio update to deliver scores from around the league. The halftime show is the same basic thing as any other game just showcasing a few replays. When in a game there is almost nothing that ties back into the league or developments with the team as the season progresses. The Twitter and news feeds return though no longer on the home screen of the mode. There are even mentions about the new stadiums coming for the 49ers, Vikings, and the one being built for my Dolphins at the tail end of the year. Breast Cancer Awareness month is still represented in October, and my season didn8217t get stuck with the pink beyond that month like happened often in Madden 13 However there is no Military Appreciation Day which would also be great to have. Commentary references are limited to mentioning that a team was successful or struggled the previous week on third downs. The opening also did mention once that the Dolphins were on a three game winning streak. Literally though that8217s it. Nothing about the standings or playoff race, last week8217s result, season statistics for players or the teams, or who8217s not playing due to injury. They did note in the opening to the last regular season game at Sun Life Stadium that it would be the last game played there (since my new stadium was set to open the next year). I went into the last game of the regular season tied with the Patriots for the division lead but with the tiebreaker on them. You wouldn8217t have known the division crown was on the line. It wasn8217t mentioned by the commentators and there was nothing on screen to signify what a critical game it was. In the playoffs the commentary is essentially the same as the regular season. Like last year the playoff games have team intros. The crowd is only at about 60 capacity in any game that has rain or snow. Even big games, playoff games, and the Super Bowl In what NFL does EA think fans don8217t show up to games when it rains All crowds sound the same and with the exception of a few unique chants there is no personality defining the experience of playing in different stadiums. The one really cool touch to the presentation comes with the intro videos that are exclusive to primetime games and the playoffs. Otherwise there isn8217t much to talk about improvement wise. The games just feel completely bland and isolated from everything going on only in the menus. Really disappointing all around. STATS AND SEASON RESULTS Overall the scoring numbers look about right from user-games but I had some worry that they were high considering the below average number of possessions and offensive yardage gained with the 10 minute quarter, 18 second rundown settings. Refer to the full gameplay impressions for insight on why that might be the case. Notable Dolphins stats Ryan Tannehill (13 games): 2232 yards, 22 TD, 12 INT, 63 Comp Lamar Miller (12 games): 223 carries, 1245 yards, 5.6 Avg, 10 TD Daniel Thomas (14 games): 104 carries, 358 yards, 3.4 Avg, 3 TD Mike Wallace: 69 Rec, 1446 yards, 21.0 Avg, 11 TD Brian Hartline 56 Rec, 651 yards, 11.6 Avg, 6 TD Dannell Ellerbe: 84 tackles, 3 sacks Cameron Wake (11 games): 44 tackles, 19 sacks Dion Jordan: 42 tackles, 12 sacks Brent Grimes: 37 tackles, 1 sack, 8 interceptions, 7 pass deflections League Awards MVP: Colin Kaepernick Coach of the Year: John Harbaugh NFC Defensive Player of the Year: Bobby Wagner AFC Defensive Player of the Year: Derrick Johnson AFC Offensive Player of the Year: Ray Rice NFC Offensive Player of the Year: Colin Kaepernick Scores for the simmed games in the league came out looking pretty good. There weren8217t a ton of really high scoring games or blowouts 8211 one or two sprinkled in each week 8211 but overall good variety of results. You can check out the league leaders in various statistical categories and final recordsstandings within the giant set of screenshots for Connected Franchise mode. As an owner the offseason adds in the tasks of signing head coaches, scouts, and trainers. Each one depending on their prestige will carry with them bonuses that apply to the team. Outside of that the offseason is very similar to last year. Free agency is handled in the same manner and the NFL Draft is mostly unchanged. The addition to mention there is Adam Schefter offering comments on some of the picks. It sounds authentic though I8217m not sure if Schefter is the guy you8217d expect to provide analysis on college players. MISCELLANEOUS NOTES A transaction log is included after being inexplicably left out last year. The user interface makes much more sense and is laid out more efficiently. Position changes can be made during the offseason. Does affect some ratings. Custom Playbooks can now be taken into a Connected Franchise. Fantasy Drafts are available for both online and offline franchises. A season can be started utilizing any saved roster set or by doing a Fantasy Draft. Draft Classes can be imported from NCAA Football 14 (did not have time to test). After preseason is when you can import the draft class. EA hasn8217t announced anything on being able to transfer Xbox 360PS3 franchises to OnePS4. Given it would be used as a selling point the fair assumption then is that it won8217t be happening. OVERALL OUTLOOK Owner mode provides some compelling elements which will be especially fun when joined by friends but Connected Franchise as a whole fails again in tying events from the league into the actual games. That could severely dampen long-term enthusiasm towards the mode. When you start up a new career it asks you whether you want to use one of the official rosters (right now there8217s just the one as an option) or import a roster. That8217s when you can pull in an edited one. I8217m not sure but I would think ratings will still move around based on scheme fits. That8217s why you8217d see some players immediately have their ratings shift up or down. can you use created players in franchise mode. im not an nfl fan at all but I liked creating myself and a couple mates and playing franchise (naturally we were a lot better then realistically imaginable) but im not interested in online play just sitting on the couch having a game with my mates. Connected Franchise still has a regular franchise mode with the Coach option buddy Did the game let you keep the Raiders logo and uniform when you relocated them I know you addressed this to Padre, but8230puts on Padre hat Owner mode is no different from coach mode, except for some added micromanagement features, such as pricing of stadium items and some press conferences. These are added in the menus when you8217re the owner. Virtually everything else plays just as if you chose coach mode, meaning you can play all of your games, progress your players, or just sim whatever you don8217t want to do. Choosing coach mode just eliminates the micromanagement features, while owner mode adds them for ya. I certainly agree. We may have no pro bowl in a few years in the actual NFL, so perhaps EA is being prophetic here (and lazy), and really, it8217s not something I really miss that much. HOWEVER, it IS in the actual NFL this year, so it SHOULD be in the game. It8217s strange to see the slogan, 8220If it8217s in the game, it8217s in the game8221, when it8217s really not true. Still a very fun season of Madden, methinks How can you choose the team captains in career mode offlineThe name change to Connected Franchise is accompanied by a whole new career path in Madden NFL 25. For some time Owner mode has appeared to be what will determine most the value of this year8217s edition in the series at least in terms of new features. What follows is a run-through of the Owner mode experience. There simply was not enough time to analyze every feature included within, but instead this represents a general overview of how the mode shapes up and its potential lasting appeal. Every snap was played in every game of the season as well as running into year two and testing out a few features independently. Check out the FB album for nearly 100 screenshots and don8217t miss the full write-up of general gameplay, presentation, and mode impressions that also went up today. When starting the first thing to choose is the career path. Owner, Coach, or Player. Coach and Player are the same as were found in Connected Careers last year. Owner adds on all the executive functions. Then comes creating the character (can choose to use a Game Face) or picking an active playercoachowner or legend. Again there are backstories to choose from. As an Owner they are 8220Former Player8221, 8220Lifelong Fan8221, and 8220Financial Mogul8221 8211 each one has their advantages and disadvantages. Selecting the team to use is followed by all the settings that can be adjusted for the league. 8220Online8221 and 8220Offline8221 franchises are essentially identical this year in terms of features. The franchise run through here was played with 10 minute quarters and accelerated clock running down to 18 seconds on All-Pro difficulty with no changes made to sliders. OWNER MODE SPECIFIC FEATURES While Owner mode encompasses everything a Coach does 8211 including playing all the games 8211 it also adds on new responsibilities. Those include making media statements (which only happened three times during the season), setting prices on concessions items and merchandise, and hiring and firing staff. Of course there is also renovating stadiums, building new stadiums, or relocating teams to other markets. Like coaches, owners also have a set of goals to achieve. What I initially did was go into the Finances section and lowered ticket prices, lowered the cost of Ryan Tannehill signed footballs, increased the price on Mike Wallace and Dion Jordan jerseys, and upped the price on some concession items. Interestingly better food (likely with improved margins) can be offered when a stadium8217s concessions facilities are highly rated. The goal I had with the Dolphins was to build them a new stadium or, if there was some sort of resistance to that, move them to another city. There was nothing stopping me from getting started on a new stadium which could be built for kick-off the next season. This won8217t necessarily be possible for every team since the circumstances dictate options. A few weeks after choosing 8220rebuild8221 came time to choose the stadium that would be constructed out of 10 options. I went with one of the cheaper ones (Basic Canopy). Considering the fair weather fan base let them complain. They8217ll show up if the team is winning You8217ll see in those sections also a fan Twitter feed where they make comments about prices, things that need to be improved, or in this case them being critical of the stadium choice. In year two the new stadium opened which was pretty neat. Even for being one of the lesser options it definitely felt special. One thing to note is that it seems having a new stadium means no more blimp shots of it prior to the game or in between quarters. It8217s a shame that the outside of the stadium is never seen again after viewing the image used originally to help select it. Relocating is handled in a similar manner to building a new stadium. When deciding to relocate (if the option is available for the team) early in the season the opportunity will be presented to choose the destination. There are 16 options 8211 including Los Angeles, Portland, Ireland, England, Brooklyn, Toronto, and Mexico City 8211 each one offering their own market size, personality, and fan interest. Each city offers up funding for a stadium (bigger market size means more money available for it) along with three options for team name and accompanying uniforms or you can stick with the current ones. Stadium choice follows a few weeks later. The eventual move takes place the next season. In a few tests I moved the Oakland Raiders back to Los Angeles and kept the Raiders name instead of changing it. I also moved the Rams to Portland and made them the Lumberjacks. When changing the name you also get to decide between three different sets of uniform styles (traditional, modern, and classic). Simming ahead to the 2016 season in one franchise the CPU Raiders, Rams, and Jaguars had all relocated. Though their current situations make them candidates to move that seems extreme. Nice job by EA Sports to get in Levi8217s Stadium for the 49ers beginning in year two of franchise mode. Typically something like that is held back for the year it is introduced. Though the Vikings were also mentioned in the Twitter feed as moving out of Mall of America Field their future stadium is not included so they would still need a new one built by an owner in the mode. Players with high marketability can also factor in and that may be something to consider in signings or trades. The higher the popularity and personality of a player, the more their merchandise is going to move and they may impact other measurables as well. I did not spend much time analyzing the influence that changes made in all the Owner areas had on team revenues. It8217ll take some time to get a feel for how much effort needs to be put in to monitoring changes. They more just lingered in the background for most the season and entering the offseason those revenues started to come into play beyond just the new stadium. Preseason games have been disastrous in the past. Auto-switching first to second to third units resulted in star players showing back up on the field later in games and risking injury while kicking and punting became laughable. A few changes appear to have been made to limit the mess that was being created but they8217re still not true preseason affairs. The first unit plays though the first quarter. Like in the past the second unit replaces the starters after the first quarter ends even if that is in the middle of the drive. All four games are treated equally. The starters won8217t play any longer in the second or third preseason game. At least now the preseason games aren8217t digging down further into the depth charts where things really started to get bad. Kickers and punters are thankfully not swapped out at all. Presentation wise there is nothing to indicate it is the preseason. The commentary, crowd, and on-screen graphics are all the same as a regular season game. SEASON RESULTS It was a tough start to the year for the Dolphins. Offensive line struggles coupled with being devastated by injuries made it seem that every single yard had to be fought and scratched for. On defense it was a struggle to stop the opposing QB from converting third downs. Things started to open up in the middle of the season though. The run game started to click with Lamar Miller emerging as a go-to back, receivers started getting some separation, and Ryan Tannehill started hitting Mike Wallace for big plays. Check out the results of the games below. at Browns 20-13 Loss at Colts 41-24 Loss vs Falcons 31-27 Win at Saints 26-21 Loss vs Ravens 39-28 Loss vs Bills 31-24 Win at Patriots 44-17 Win vs Bengals 33-6 Loss at Buccaneers 29-21 Win vs Chargers 24-10 Win vs Panthers 27-10 Win at Jets 41-23 Win at Steelers 24-13 Loss vs Patriots 13-7 Win at Bills 20-14 Win vs Jets 34-17 Win 10-6 Regular Season Record. AFC East Champs vs Patriots Wild Card Playoff 13-9 Loss Knew it would be tough to beat the Patriots three times in a season and that turned out to be the case. Had Tannehill and Wallace not gotten hurt, and been there at the end, the game could very well have gone the other way. INJURIES There is reason for some concern pertaining to injuries. Following week three my Dolphins had nine players on the injured list. The team got somewhat healthier later in the season but there would still be at least a few injuries every game. Sometimes the players would return later in the game and other times they were hurt for extended periods. It isn8217t so much the rate of injuries but who they happen to that really stands out. Skill position players are hit far more often 8211 didn8217t see a single offensive lineman injury 8211 and the same guys tend to get hurt over and over throughout the season. It8217s wise to avoid contact at all costs. I was cautious about Ryan Tannehill all season 8211 limiting read options plays, sliding or going out of bounds at every opportunity 8211 and he still got hurt five or six times. In fact, the first time scrambling with him was in the third quarter of the season opener, and what looked like a mild hit knocked him out for four weeks. Across the league from simmed games injuries appeared to be fairly well balanced. There was a wide variety (not just abdominal tears like was so prevalent in the demo) of injury types as well as pertaining to the severity of them. Unfortunately there is no IR designated to return option to use on one player a season. Only regular IR is available which means hanging on to a player that will be out deep into the season on the active roster and not getting the opportunity to replace them for that stretch. This isn8217t a huge problem for Madden since players aren8217t deactivated for each game and rare is the occasion where anyone on the bottom of the depth chart is needed. Still it would have been a nice authentic touch to have in franchise. So would having players listed as 8220questionable8221 going into a week. It8217s always interesting to find out what players are deactivated an hour before game time. Sometimes there are surprises. In Madden8217s franchise mode there is just no suspense. Player Progression, Scouting, Practice, and Trades The use of XP for upgrading players and coaches, scouting players for the upcoming draft, and completing practices for XP all appeared to be the same as last year. Values may have been altered but conceptually they haven8217t changed. Due to time considerations these elements were simmed most weeks. Seeking out trades either manually or through the trade block is easier to do given the changes to the menus but I did not have the time to test the fairness of the trade system. The CPU did make a few trades between themselves. PRESENTATION, COMMENTARY, ATMOSPHERE This is the area where Madden NFL 13 flatlined with the introduction of Connected Careers and sadly Madden NFL 25 has done almost nothing to improve from that with Connected Franchise. It8217s really disappointing that something so acutely lacking last year would go practically untouched and it severely damages the intended immersive nature of the mode. There are no on-screen graphics showing division standings or playoff race. The QB will get his stats shown upon entering the game the first time on occasion but I did not see anything showing season stats for other players or for the team. There is also no ticker or studio update to deliver scores from around the league. The halftime show is the same basic thing as any other game just showcasing a few replays. When in a game there is almost nothing that ties back into the league or developments with the team as the season progresses. The Twitter and news feeds return though no longer on the home screen of the mode. There are even mentions about the new stadiums coming for the 49ers, Vikings, and the one being built for my Dolphins at the tail end of the year. Breast Cancer Awareness month is still represented in October, and my season didn8217t get stuck with the pink beyond that month like happened often in Madden 13 However there is no Military Appreciation Day which would also be great to have. Commentary references are limited to mentioning that a team was successful or struggled the previous week on third downs. The opening also did mention once that the Dolphins were on a three game winning streak. Literally though that8217s it. Nothing about the standings or playoff race, last week8217s result, season statistics for players or the teams, or who8217s not playing due to injury. They did note in the opening to the last regular season game at Sun Life Stadium that it would be the last game played there (since my new stadium was set to open the next year). I went into the last game of the regular season tied with the Patriots for the division lead but with the tiebreaker on them. You wouldn8217t have known the division crown was on the line. It wasn8217t mentioned by the commentators and there was nothing on screen to signify what a critical game it was. In the playoffs the commentary is essentially the same as the regular season. Like last year the playoff games have team intros. The crowd is only at about 60 capacity in any game that has rain or snow. Even big games, playoff games, and the Super Bowl In what NFL does EA think fans don8217t show up to games when it rains All crowds sound the same and with the exception of a few unique chants there is no personality defining the experience of playing in different stadiums. The one really cool touch to the presentation comes with the intro videos that are exclusive to primetime games and the playoffs. Otherwise there isn8217t much to talk about improvement wise. The games just feel completely bland and isolated from everything going on only in the menus. Really disappointing all around. STATS AND SEASON RESULTS Overall the scoring numbers look about right from user-games but I had some worry that they were high considering the below average number of possessions and offensive yardage gained with the 10 minute quarter, 18 second rundown settings. Refer to the full gameplay impressions for insight on why that might be the case. Notable Dolphins stats Ryan Tannehill (13 games): 2232 yards, 22 TD, 12 INT, 63 Comp Lamar Miller (12 games): 223 carries, 1245 yards, 5.6 Avg, 10 TD Daniel Thomas (14 games): 104 carries, 358 yards, 3.4 Avg, 3 TD Mike Wallace: 69 Rec, 1446 yards, 21.0 Avg, 11 TD Brian Hartline 56 Rec, 651 yards, 11.6 Avg, 6 TD Dannell Ellerbe: 84 tackles, 3 sacks Cameron Wake (11 games): 44 tackles, 19 sacks Dion Jordan: 42 tackles, 12 sacks Brent Grimes: 37 tackles, 1 sack, 8 interceptions, 7 pass deflections League Awards MVP: Colin Kaepernick Coach of the Year: John Harbaugh NFC Defensive Player of the Year: Bobby Wagner AFC Defensive Player of the Year: Derrick Johnson AFC Offensive Player of the Year: Ray Rice NFC Offensive Player of the Year: Colin Kaepernick Scores for the simmed games in the league came out looking pretty good. There weren8217t a ton of really high scoring games or blowouts 8211 one or two sprinkled in each week 8211 but overall good variety of results. You can check out the league leaders in various statistical categories and final recordsstandings within the giant set of screenshots for Connected Franchise mode. As an owner the offseason adds in the tasks of signing head coaches, scouts, and trainers. Each one depending on their prestige will carry with them bonuses that apply to the team. Outside of that the offseason is very similar to last year. Free agency is handled in the same manner and the NFL Draft is mostly unchanged. The addition to mention there is Adam Schefter offering comments on some of the picks. It sounds authentic though I8217m not sure if Schefter is the guy you8217d expect to provide analysis on college players. MISCELLANEOUS NOTES A transaction log is included after being inexplicably left out last year. The user interface makes much more sense and is laid out more efficiently. Position changes can be made during the offseason. Does affect some ratings. Custom Playbooks can now be taken into a Connected Franchise. Fantasy Drafts are available for both online and offline franchises. A season can be started utilizing any saved roster set or by doing a Fantasy Draft. Draft Classes can be imported from NCAA Football 14 (did not have time to test). After preseason is when you can import the draft class. EA hasn8217t announced anything on being able to transfer Xbox 360PS3 franchises to OnePS4. Given it would be used as a selling point the fair assumption then is that it won8217t be happening. OVERALL OUTLOOK Owner mode provides some compelling elements which will be especially fun when joined by friends but Connected Franchise as a whole fails again in tying events from the league into the actual games. That could severely dampen long-term enthusiasm towards the mode. When you start up a new career it asks you whether you want to use one of the official rosters (right now there8217s just the one as an option) or import a roster. That8217s when you can pull in an edited one. I8217m not sure but I would think ratings will still move around based on scheme fits. That8217s why you8217d see some players immediately have their ratings shift up or down. can you use created players in franchise mode. im not an nfl fan at all but I liked creating myself and a couple mates and playing franchise (naturally we were a lot better then realistically imaginable) but im not interested in online play just sitting on the couch having a game with my mates. Connected Franchise still has a regular franchise mode with the Coach option buddy Did the game let you keep the Raiders logo and uniform when you relocated them I know you addressed this to Padre, but8230puts on Padre hat Owner mode is no different from coach mode, except for some added micromanagement features, such as pricing of stadium items and some press conferences. These are added in the menus when you8217re the owner. Virtually everything else plays just as if you chose coach mode, meaning you can play all of your games, progress your players, or just sim whatever you don8217t want to do. Choosing coach mode just eliminates the micromanagement features, while owner mode adds them for ya. I certainly agree. We may have no pro bowl in a few years in the actual NFL, so perhaps EA is being prophetic here (and lazy), and really, it8217s not something I really miss that much. HOWEVER, it IS in the actual NFL this year, so it SHOULD be in the game. It8217s strange to see the slogan, 8220If it8217s in the game, it8217s in the game8221, when it8217s really not true. Still a very fun season of Madden, methinks How can you choose the team captains in career mode offline

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